Tentoonstelling WEP in het CBK

WEP exposeert in het CBK vanaf 23 maart om 16:00!

Wat: Feestelijke opening van onze expositie
Wanneer: 23 maart om 16:00
Waar: Trompsingel 27 (in cultuurcentrum De Oosterpoort)
Ingang links van de parkeergarage of via De Oosterpoort.

Heel stichting WEP laat nieuw werk zien in een van onze grootste exposities ooit. De opening wordt ingeleid door Ko van den Bosch, regisseur, schrijver en acteur van het Noord Nederlands Theater (NNT). Kom je ook? Meld je dan aan via ons Facebook-evenement!

Hier volgt de inleiding door het CBK zelf:

"Bekende Groninger kunstenaars laten recent werk zien!
Groningen is als City of Talent een broedplaats voor vormgevers en kunstenaars. Aanstormende en gevestigde talenten werken hier hard, al dan wel of niet in groepsverband. Het CBK besteedt graag aandacht aan deze kunstenaars. Ditmaal de kunstenaars verenigd in de stichting WEP. In een grote tentoonstelling in het CBK ziet u wat deze kunstenaars bezighoudt.

Naast dat de tentoonstelling een uitgelezen kans is deze kunstenaars beter te leren kennen, ziet u ook een breed scala aan disciplines: schilderkunst, film, fotografie, tekenkunst en vormgeving. Even zo veel verschillende onderwerpen en thema’s passeren de revue. Bijzonder in de tentoonstelling is het werk van Rutger Prins, o.a. gemaakt voor de Groninger band Noisia. Ook bijzonder is de mate waarin deze kunstenaars actief zijn in binnen- en buitenland. Deelnemende kunstenaars zijn: Rosa Everts, Mieke Fokkinga, Yvonne Blaauw, Eduard Bezembinder, Thijs Jansen, Colien Langerwerf, Wim Bosch, Julio Pastor, Helma Janssen, Eva Lenis en Rutger Prins."

Link naar het CBK bericht

De expositie duurt maar tot 5 mei, dus mis het niet!

Meer nieuws komt snel!