Groepstentoonstelling & Open Studio's

De tentoonstelling vindt plaats in het kader van een uitwisseling van werk tussen de leden van het Groningse WEP en de Mexicaanse leden van Oficina de Arte in Mexico City. In de tentoonstellingsruimte van WEP is een bijzondere selectie van het werk van dertien Mexicaanse kunstenaars te zien, samen het werk van WEP-leden. Een jaar geleden was er werk van de WEP-kunstenaars te zien in Mexico.

Naast deze tentoonstelling, die op zaterdagmiddag opent, nodigt WEP op zondag 13 december Groningers van harte uit om kennis te maken met de WEP-leden en hun werk tijdens een open ateliermiddag.

Tentoonstelling: Mexicaanse kunstenaars, vrijdag 12 december, (opening) 17.00 tot 19.00 uur & 13 december van 12.00 tot 17.00 uur

Laat even weten of je bij de expositie komt kijken: https://www.facebook.com/events/315102235347087/

Open WEP ateliers: Zaterdag 13 december van 12.00 tot 17.00 uur

Deelnemende Kunstenaars van Oficina de Arte (Mexico):
Cannon Bernaldez, Andrés Castaño, Tom Chamberlain, Kokoshka, Adriana Martínez, Laura Meza, Jessica Pérez, Rodrigo Prian, Gabriela Sandoval, Ricardo Sierra, Saki Sumida, Asuka Takamatsu en Marcela Varela

Deelnemende Kunstenaars WEP:
Eduard Bezembinder, Sander van der Bij, Wim Bosch, Julia Elise, Rosa Everts, Mieke Fokkinga, Thijs Franssen, Thijs Jansen, Gerdine Kruizinga, Colien Langwerf, Eva Lenis, Joost Olsder, Julio Pastor, Rutger Prins, Tim Romkes, Wouter van Tilborg en Bregtje Wolters

Laat even weten of je langs komt bij onze Open Studio's: https://www.facebook.com/events/893813677295650/